Gevelborden kunnen een uitstekende manier zijn om jouw zaak op te laten vallen. Ze kunnen dan ook je bedrijfsnaam en logo zien. Gevelborden zijn vaak gebruikt bij de ingang van het bedrijfspand. Op die manier heet je de klant welkom en wijs je de weg naar jouw bedrijf. 

Wat zijn gevelborden?

Wanneer een bedrijfspand in een straat zit zijn de gevelborden erg geschikt om te gebruiken. Hang ze op ooghoogte zodat men duidelijk kan zien waar het bedrijfspand zit. Zo weet een klant meteen waar ze moeten zijn en ze worden welkom geheten door het gevelbord. 

De gevelborden zijn te verkrijgen in verschillende vormen en kleuren. Met een gevelbord is het dus gewoon mogelijk om je bedrijf duidelijk vindbaar te maken. Een gevelbord kan natuurlijk in elke gewenste grootte zijn. 

Wat zijn de voordelen van gevelborden?

Gevelborden zijn zeer geschikt voor binnen en buiten. Ze zijn leverbaar in allerlei vormen en kleuren zodat het past bij jouw onderneming. Wanneer je een gevelbord aanschaft is dit voor een langere tijd. De levensduur is dan ook heel erg lang. Wanneer je een uitnodigend en stijlvol welkom wilt voor klanten dan zit je met een gevelbord dus ook goed. 

Waar kan je op letten bij het kopen van een gevelbord?

Wanneer je een gevelbord gaat kopen moet je van tevoren bedenken welke informatie je er op wilt hebben. Je kunt denken aan adresgegevens, openingstijden, telefoonnummer of misschien wel een welkomstboodschap. Natuurlijk moet je ook rekening houden met de vorm en stijl van het gevelbord. Niet ieder gevelbord past bij de bouw van jouw bedrijfspand. 

Wanneer je bedrijf in een pand zit waar meerdere bedrijven gevestigd zijn kan je een gevelbord voor binnen kiezen. Zo is het duidelijk dat jouw bedrijf ook in het pand zit en misschien zelfs wel als aanwijsbord dient zodat de klant bij jouw bedrijf uitkomen. 

Welke kenmerken horen bij een goed gevelbord?

Wanneer je gevelborden gebruiken gaat heb je snelle en duidelijke informatie, en dan zit je erg goed. De klant weet waar het moet zijn en wat de openingstijden zijn. 

Andere manieren om je zaak meer op te laten vallen

Er zijn natuurlijk nog veel meer manieren om jouw zaak beter op te laten vallen. Het is daarbij belangrijk dat jij op zoek gaat naar de beste manieren om je zaak offline als online op te laten vallen. Wat is in jouw situatie de beste manier om het bedrijf offline in de picture te zetten? Dat kunnen lokale bladen, vakbladen of kranten zijn. 

Online zijn de mogelijkheden natuurlijk eindeloos. Denk aan social media, SEO, SEA, advertenties op websites of nog veel meer andere manieren. Het grote voordeel aan online is dat alle resultaten meetbaar zijn. Probeer daarom verschillende methodes uit en kijk welke voor jou het meest geschikt is en dus het beste werkt. Hetgeen dat het beste werkt daar kun je vervolgens nog veel meer in investeren om zo alleen bezig te zijn met de kanalen en methodes die het beste werken. 

Zorg dat je ook online te bereiken bent met een e-mailadres

Je zou graag een e-mailadres willen aanmaken, alleen je weet niet precies waar je mee moet beginnen. Er zijn op dit moment namelijk talloze aanbieders waar je een mailaccount kan aanmaken. Zo heb je bijvoorbeeld de...

Organisatie en stijl: De rol van lockers in een georganiseerd kantoor

Moderne kantooromgevingen ondergaan een significante transformatie door veranderingen in werkstructuren en bedrijfsoperaties. De opkomst van flexibel werken en nieuwe samenwerkingsvormen benadrukt de behoefte aan...

Werk hard, speel harder: De opkomst van tafelvoetbaltafels in moderne kantoren

In moderne kantoren wordt tafelvoetbal niet langer gezien als slechts een ontspannende activiteit; het heeft zich ontwikkeld tot een strategische zet voor werkgevers. Deze dynamische verschuiving richt zich op...

Veiligheid boven alles: beschermde verpakkingsoplossingen

Een verhuizing is voor veel mensen een bron van stress. Het kopen of huren van een huisvraagt veel van mensen. De zoektocht is tegenwoordig erg lastig. Als het juiste huis isgevonden, aan de wensen is aangepast en is...

5 tips voor het verbeteren van je verkoopstrategie voor het MKB

Veel eigenaren van kleine bedrijven hebben moeite om hun bedrijf te laten groeien. Enkele van de meest voorkomende redenen hiervoor zijn een gebrek aan zichtbaarheid, niet weten hoe te verkopen of te opdringerig zijn...